Saturday, May 31, 2008

Lucky number sleven

I was tagged by Safwan. so here goes!


 


7 Perkara Tentang saya.




  • saya tak suka orang ubah nama saya. tak kirala ejaan atau sebutan.

  • saya bukan orang pagi (morning person). orang malam pun tak. hmmm.

  • saya sangat suka biskut. terutama biskut penghadaman (digestive).

  • saya mula tertarik kepada doktor sejak saya jumpa doktor tu kat hukm.

  • saya rasa orang sering tersalah anggap terhadap perlakuan dan keperibadian saya.

  • saya sebenarnya tidak berbangga yang saya kurang pandai menulis dan memberi ucapan formal dalam Bahasa Melayu.

  • saya mempunyai masalah untuk membuat keputusan. pendapat saya selalu sahaja bertukar-tukar. 


 

7 Perkara Menakutkan saya.




  • hukuman daripada Allah

  • kehilangan orang tersayang

  • ulat, cacing, lintah, ular, belut dan apa-apa yang berbentuk panjang dan bergerak seperti mereka

  • matahari (takut menjadi lebih hitam)

  • tak dapat keputusan peperiksaan yang cemerlang setelah berusaha bersungguh-sungguh

  • ayah saya apabila dia sedang marah

  • ketinggian. saya gayat


 

7 Lagu buat masa sekarang.




  • I'm Yours- Jason Miraz

  • Heartbreaker-Will i am

  • Mercy- Duffy

  • I'm in love with a girl- Gavin DeGraw

  • Home- Michael Buble

  • Take a Bow- Rihanna

  • Leavin'- Jesse McCartney


 

7 Perkara yang saya Selalu Sebut





  • ya Allah

  • Maaa..

  • tapi kan


  • I mean


  • kan?


  • tu laa


  • really?/ey?


 


7 Perkara yang Amat Bernilai




  • keluarga saya

  • beg beg saya

  • album album gambar serta video

  • surat surat, sistem pesanan ringkas (SMS) , dan lain-lain hasil tulisan yang saya masih simpan

  • rakan rakan rapat

  • bantal squishy saya

  • cuti cuti di mana saya dapat tinggal di rumah


 

7 Pertama Kali dalam hidup saya





  • mempunyai duit sendiri dalam bank walaupun duit itu duit PTPTN


  • tidak menambah nilai kad prabayar saya selama hampir sebulan (telefon saya pun dalam mood cuti)


  • menunaikan umrah


  • memandu kereta di jalan raya tanpa lesen L


  • menjawab soalan soalan seperti ini


  • berjumpa dengan seorang yang terkenal yang saya benar benar minat


  • merasakan kegagalan dalam pelajaran yang membuatkan saya sangat kecewa


 


7 Orang Yang anda mahu tag




  • Aminah

  • Kak Piah

  • Sabeera

  • Herne

  • Laili

  • Kak Nad

  • Azam

11 comments:

  1. (x_x)

    apsal tag orang plak..

    ReplyDelete
  2. hehehe....

    nm kolej tu kutpm..
    stands for kolej universiti tekno. dan pengurusan msia..
    now changed name to msu...

    at that time i was still weak at resisting advertisements...
    hehehehhe
    stupid isn't it?

    ReplyDelete
  3. Azam: u dont hafta if u dun wanna

    Safwan: hehe, not stupid but maybe u were just unsure of uitm yet, kan? we learn from mistakes :)

    ReplyDelete
  4. azie..how to play tag ni eah?
    x paam..ahaha
    becoz ade org kata dia tag nah.. nak cari mane ke ape benda eah nk buat?
    lol

    ReplyDelete
  5. i add u!
    hehe dah buat dah tu harituh..nanti ade tag lain tag me lagik k?? :D

    eyh, the boxes turns out beautifully ape...maybe u can actually work in memory lane after all hehehe :D

    ReplyDelete
  6. Azie,
    no offense OK..
    but I laughed my head off when u stated that u are afraid of height..gayat..
    haha
    my dear..anda seorg yg tinggi..
    taller than me!
    :))

    ReplyDelete
  7. Kak nad, thanks for the compliment! tapi gamba tu amik dari jarak jauh. kalau tengok dari dekat, kotak tu agak comot. oh bukan agak, tapi sangat comot! hehe.


    Acad, HAHAHAHA, yupp, even looking at very tall places make my palms all sweaty. HAHA.

    ReplyDelete
  8. apakah fungsi anda menge'tag' org. sesungguhnya saya terasa seperti saya diletakkan harga rm35.22 di dahi saya. harga jualan mega malaysia.

    ReplyDelete
  9. hahahaha sy amat berbangga di tagged oleh azie. nampak bodoh kah ? sbb sy terharu ada tulisan "Laili" di situ. ke itu Laili lain ?? arh sy tetap terharu.even tulisan "Laili" itu ditulis sbgai wanted sbb mencuri pon sy akan berasa bangga kot.haha

    ReplyDelete
  10. siti laili zarith, sesungguhnya setakat ini tiada lagi laili lain dlm hidupku. oleh itu, jika ku sebut laili, kamulah itu!
    tp knp dah delete blog?
    buat len cpt!
    kat wordpress pun ok gakk! :D

    ReplyDelete
  11. blogging hurting me.
    i dunno why

    ReplyDelete