Sunday, May 9, 2010

Idol










Thank you Allah for choosing me and my brothers to be in this beautiful lady's tummy.


Happy Mother's Day, Mama.


I love you.









5 comments:

  1. mak kita mmg yag terbaik... i hope one day my child would think e same way for me.. :)

    ReplyDelete
  2. mama azie tga pregnant ke time nie? *curious*

    ReplyDelete
  3. Firra: With a cool mom like you, I know (s)he will! :)

    Wanie: hehehe yupp! Ada abang dalam perut tu. :P

    ReplyDelete
  4. cute nya mak ndak time nie...comel la..mcm abg ngah kecik2..

    sebelum kk piah kawin..kk piah selalu hairan..kenapa org selalu cakap..masakkan mama/ibu/mummy/umi dia la paling sedap..sape pun tak leh lawan..sampai kadang2 bila kita kwn2 mkn masakkan yg dia kata sedap tu,kita rasa biasa je..
    tapi bila kk piah kawin..baru lah kak piah tahu bagaimana simptom tu berlaku..haha..
    bila kak piah hari2 dok masak..maisarah dan suhail ari2 makan masakkan yg kak piah masak..jadi diaorg tak rasa yang lain dari lahir..jadi bila itu dah jadi kebiasaan..maka yang tu lah yang the best..bila dah dok jauh..yang tu lah yang di kenang....
    sememang tiada apa yang dapat menandingi kasih dan sayang seorg ibu...

    our's mum is always be the best..

    ReplyDelete
  5. Kak Piah: hehe awat macam bangah? bukan macam kaklang? :P

    hmmm, betui2. mama's home made cooking gak yang the best, no matter how simple it is kan? hehe lama tak jumpa maisarah & the geng. rindu plak.
    Happy Mother's day to you, Kak Piah. :)

    ReplyDelete